רוצים לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם?

הירשמו עכשיו בחינם ונסו תזונה מן הצומח!
באתגר תזכו לתמיכה אונליין ממדריכים, תזונאיות וספורטאים אחרים.
לאחר הרישום תקבלו: חוברת מתכונים, מידע לספורטאים וליווי ישירות למייל, ותוכלו לצפות בוובינרים עם ספורטאים ומומחים לתזונה.

רוצים לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם?

הירשמו עכשיו בחינם ונסו תזונה מן הצומח!
באתגר תזכו לתמיכה אונליין ממדריכים, תזונאיות וספורטאים אחרים.
לאחר הרישום תקבלו: חוברת מתכונים, מידע לספורטאים וליווי ישירות למייל, ותוכלו לצפות בוובינרים עם ספורטאים ומומחים לתזונה.

תזונת על מן הצומח לספורטאים
תזונת על מן הצומח לספורטאים

למה תזונה מהצומח?

תזונה מבוססת צומח, במיוחד כשמבוססת על מזונות צמחיים מלאים כמו קטניות, דגנים מלאים, ירקות, פירות, אגוזים וזרעים, מספקת שפע של ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ופיטוכימיקלים (רכיבים צמחיים בעלי השפעה נוגדת חמצון ונוגדת דלקת). במקביל היא נטולת כולסטרול ודלה בשומן רווי.

ספורטאית קופצת

רזה יותר

מחקרים מצאו שמעבר לתזונה בריאה מהצומח עוזר לשמירה על משקל תקין ולירידה במשקל. תזונה מהצומח היא דלה בשומן רווי ונטולת כולסטרול.

ספורטאי מרים משקולות

מזין יותר

תזונה בריאה מהצומח מכילה חלבונים עם כל חומצות האמינו החיוניות, עשירה בנוגדי חמצון רבי עוצמה ותומכת בהתאוששות מהירה לאחר אימון ולבניית מסת שריר.

ספורטאי עושה ספורט

בריא יותר

לתזונה מבוססת צומח יתרונות בריאותיים כמו סיכון מופחת להשמנה, סכרת סוג 2, מחלות לב וכלי דם וסוגים מסוימים של סרטן.